banner
Where should we buy powder coating

از کجا باید رنگ پودری بخریم ؟

Category: Powder
Type: Article
1401/01/29

این پرسش در خرید هر کالایی شاید اولین سوالی باشد که بعنوان خریدار به ذهن ما خطور می کند. اولویت های ما برای خرید  یک کالا چیست و دلایل مان برای هر یک کدام است ؟ 

ابتدا این سوال که "محل عرضه آن کالا و یا خدمات کجاست ؟"  طبعا اولویت با نزدیک ترین مکان به محل ما بعنوان مصرف کننده می باشد .

سوال بعدی این که " آیا کالا و یا خدمات مورد نظر ما دارای کیفیت مطلوبی ست ؟" 

 قاعدتا پاسخ به این پرسش  با شناخت از نام ونشان محصول ( برند ) "آری"و یا "قطعا" باید باشند , بخصوص اگر آن کالا و یا خدمات مصرف صنعتی و تولیدی داشته باشد که همین موضوع بلافاصله سوال بعدی را که اقتصادی ست به ذهن متبادر می کند  " آیا قیمت آن مناسب است ؟ " 

در اینجا با توجه به موضوع سوال که مشخصا در مورد رنگ پودری ومحصولی صنعتی ست سوالی دیگر بلافاصله به ذهن خطور میکند " آیا خدمات پس از فروش و پشتیبانی  مناسب وپاسخگویی دارد؟ "

با این مقدمه به سوالات فوق که پس "از کجا باید رنگ پودری بخریم؟" به ذهن میرسد پاسخ می دهیم . 

این محصول باید دارای نمایندگی وعاملین فروش متعدد و معتبر و شناخته شده ای باشد که در حداقل فاصله جغرافیایی ممکن به محل مصرف مشغول ارایه آن باشند .  که میتوان گفت شرکت پوشش فام در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش محصولات رنگ پودری است، که میتوانید آدرس و شماره تماس های انها را از واحد فروش شرکت جویا شوید.

محصول باید به لحاظ کیفیت وثبات آن , قابل اطمینان و اتکا حداکثری ممکن با توجه به شرایط موجود باشد . این کالا باید به لحاظ قیمت و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد که این ویژگی لزوما به معنای ارزان تر بودن آن در مقایسه با کالاهای مشابه  نیست بلکه باید دارای مزیت نسبی  مشهود با دیگر محصولات بازار باشد و اصطلاحا به قیمتش بیارزد .

انگلیسی ها که در میان مردمان اروپا به افرادی صرفه جو و اقتصادی معروف هستند ضرب المثل جالبی دارند , می گویند : "چون آدمهای پولداری نیستیم کالای ارزان نمی خریم ." تقریبا مشابه ضرب المثل ایرانی " هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست ."....

.و در نهایت سوال " آیا خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب و پاسخگویی دارد ؟" که این ویژگی در کالاهای صنعتی حکم ضمانت محصول و به  یک معنا گارانتی را دارد که تعیین کننده مهمترین شرط اعتبار و پیشینه یک کالا بعنوان محصول صنعتی است و تبلور شعار " فروش , پایان یک معامله نیست , آغاز یک تعهد است ".

با توجه به مجموع مطالب فوق در پاسخ به سوال" از کجا باید رنگ پودری بخریم ؟ "  با اطمینان به موارد بالا  به شما پیشنهاد می کنیم  از ...

" شرکت پوشش فام اولین تولید کننده رنگ پودری در ایران "


برچسب ها:

نمایندگان فروش خرید رنگ پودری فروش رنگ پودری