banner
Use Powder Coating On wheel Rims

استفاده از رنگ پودری در رینگ ماشین | رینگ اسپورت

Category: Powder
Type: Article
1400/09/10

 رنگ پودری در رینگ:

استفاده از این نوع رنگها برای رینگ های خودرو مزایای زیادی دارد. 
استفاده از رنگ پودری برای چرخ ها ظاهر رینگ ها را بسیار زیبا میکند. در این پروسه ذرات رنگ به صورت الکتریکی باردار میشوند و بر روی سطح قطعه پاشش میشود که در نتیجه ی آن به یک سطح با دوام و زیبا دست پیدا خواهید کرد که در قسمت پایین به چند مورد از مزایای آن اشاره میکنیم. 

محافظت کنندگی: رنگهای پودری در مقایسه با رنگ های مایع و مرسوم بادوام تر و نفوذ ناپذیرتر هستند، این به این معناست که نوعی مانع و حفاظ ایجاد میکنند که دربرابر سختترین شرایط جاده ای مقاومت میکند. 

دوام و پایداری: رنگ پودری (بسته به نوع رنگ) میتوانند بین 15 تا 20 سال سالم بمانند که این زمان حدود 3 برابر بیشتر از رنگهای مرسوم دیگر تحت شرایط یکسان است، به این دلیل که آلیاژهای آن در دمای بالای کوره پخت میشوند که باعث ایجاد یک لایه ی ضخیم و بادوام میشوند. 

پوشانندگی کلی: استفاده از رنگ مایع برای رنگ کردن رینگ ها مشکل است زیرا دسترسی به قسمت ها و ابعاد مختلف رینگ سخت است. در صورتی در رنگهای پودری به دلیل استفاده از روش الکترواستاتیک حتی پیچیده ترین رینگها پوشش کافی خواهند داشت. 

سازگاری با محیط زیست: رنگهای مایع دارای ذرات سبک بخارشدنی هستند (VOC) که هم برای مردم و هم برای لایه ی ازون زیانبار است. از طرف دیگر رنگهای پودری با محیط زیست سازگارترند و هیچ (VOC) ندارند. 

مقرون به صرفه: با توجه به دوام و پایداری رنگهای پودری نسبت به رنگهای مایع مقرون به صرفه تر هستند. همچنین به طور میانگین قیمت خرید یک ست کامل رینگ بسیار بیشتر از استفاده از خدمات رنگهای پودری است. 
برای اطلاعات بیستر لطفا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 


برچسب ها:

متالیک اسپورت